zaterdag 25 juni 2016

Mededeling:

Hallo hallo,

Het einde van het schooljaar is in zicht en al snel zal het nieuwe schooljaar voor de deur staan. Alsook ons klaskamp waar de kinderen steeds naar uitkijken. Vandaar dat ik jullie de datum van ons klaskamp al doorgeef. Het kamp gaat door op 17 en 18 oktober in het Jagershuis in Tessenderlo.

Het Jagershuis ligt in het bos, het gaat een herfstkamp zijn met allerlei leuke activiteiten die ik graag met jullie wil bedenken. Wie wil graag mee brainstormen om onze kleuters een onvergetelijk kamp te bezorgen? Laat het me weten via an.brans@telenet.be. Wie al eens wil nadenken over activiteiten, het mag echt kamp kamp zijn he.

De brainstorm voor het kamp vindt plaats op 23 augustus om 19 uur. Laat me zeker weten als je komt, want ik zou graag een concreet voorstel hebben tegen de eerste kampvergadering die doorgaat op woensdag 14 september om 19 uur. Noteer het alvast in jullie agenda.

Alvast bedankt,
Geniet van jullie vakantie,
Groetjes,

An